En hälsning från Ouraka

HHAHAHAHAHA ni som kommenterar sönder korvens blogg är ju föööööööööööööööööööööööööööööööör patetiska tror ni att ni kmr långt med att snacka skit NI GÖR JU FAN KORVEN TILL EN KÄNDIS FÖR ATT NI BRYR ER SÅ MKT! nya Beyonce haha! kalla gärna mig också för fet o hora o bla bla bla d ju sjukt att ni ens orkar! korven ville inte ens skriva men ni "känner" säkert mig också, så säg allt ni skrivit till mig personligen så får ni gärna en fet smäll....idioter! xoxo Ouraka

Om ni inte har nåt bra o säga, så säg det fan inte alls!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vem har varit dum mot tjorven.?

Jag behöver namn och adress till dessa så ska jag ta hand om dem ;) lol skojar bara jag är en bra kille. Dom borde skämmas. Du är ju det finaste som finns i stan så fjortisarna är väl lite svartsjuka.

2009-12-04 @ 00:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0