hej hej


Ja kollar på real housewifes i New jersey! dom e faan helst sjuka lr väldigt speciella lite barnsliga måste ja säga com on son ni e pansionärer! Dom skappar faan mer drama hela tiden haha måste nog ladda ner resten av serien=)





Ja o min chef prata om vilken ålder som killar/tjejer är snyggast i. Så ja tänkte kolla lite va ni tycker?
Ja skulle nog säga att tjejer är snyggast när dom är 20-22 o killar runt 27 år . Mina vänner skulle nog säga att killar är snyggare i yngre ålder men dom FÖRDERAR ju lammkött ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

lammkött ska de va! Mohahaha

2009-12-09 @ 22:26:34
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Cicci

hahaha precis håller med djerf fast ingen ser min man som lammkött men de e precis va han e min lilla gris... mouhahaha

2009-12-09 @ 23:40:44
Postat av: ouraka

ja kolla också på de gick in på youtube direkt HAHA skiiitbraaa juh! men deppigt om man blir sån där

2009-12-09 @ 23:43:26
Postat av: Bella

Lammkött FO LIFE!!!

2009-12-11 @ 12:25:14
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0