What to do?

hmmm va ska ja göra idag? ja har lite besluts ångest om ja ska ut lr inte?!? inte skoj, budgeten säger att ja ska stanna hemma medans mitt hjärta vill ut o va dansa i det fria hahahahah

ALLA ska ju ut idag men om ja vill betsälla hem mitt körkort så får ja inte gå ut hahaha

Plus att ja kommer få betala inträde för mina nya "vänner" o dom e 4 st alltså kan ja bara ta med mig en ut av dom på listan! Ja kan ju inte direkt strunta i dom me tanke på att dom sitter fast på hakan (finnar) 

Kolla vilka roliga bilder ja hitta på min data hahah kvällen vi va "utomlands"



 
vill bara tilägga att ja har vsart ute i gått idag ja vet kors i taket!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja det var sjukt varmt & jag var fett solbränd! Pusssss

2009-12-12 @ 22:21:43
Postat av: katti

hahaha

2009-12-15 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0