Korven

Ja har ett annorlunda smeknamn hahaha KORVEN

Folk som inte känner mig lr inte vet vem ja e är, tänker oftast att ja gjort nåt snuskigt, att ja e tjock lr orange harig hahaha lr att ja gillar korv oxå. När vi e ar pa stan o kanske går i en klädbutik o mina vänner inte ser mig skriker dom korven vilket får folk o vända på huvuena, men for oss är korven helt naturligt precis som ett "normalt" namn. Alla kallar mig för korven förutom mamma, pappa o dom på jobbet.
Folk tror att ja tycker att de e jobbigt att kallas korven lr att de e elakt o säga sååå. Men nej! Ja älskar mitt smeknamn det är annorlunda o de är en del av mig sjukt ja vet, men fatta att ja blivit kallad de sedan ja va 11 12 i alltså 10 ar. En ganska simpel historia vi skulle ropa upp i stallet alltså välja hästar o en tjej i min grupp säg mitt efternamn corvera o tyckte att det likna korven o nu ar ja korven.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0