OMG

Hahaha ja e såååå jävla trött!!! Va sjukt roligt igår, som vanligt men ja va riktigt full.
När ja är full ska man inte fråga mig om råd för ja ger inte bra tips som man säger så. Sorry bella hoppas du lärde dig en läxa o inte fråga mig!

Va o körde gokart nyss o förlora me 4 hundardelar, inte lungt! Innan det va vi o åt hos mina föräldrar vilket visade sig gå bättre än ja väntat mig. Min mamma o pappa är pretty cool =) nu ska ja sätta mig o degga framför tv för senare ikväll ska vi gå äta tacos hos några kompisar

Kolla va små vi är haha de här va 2 år sen


xoxo

Kommentarer
Postat av: slemmet

haha sen när finns denna bild :) jag var ju söt ju :P

2009-11-14 @ 20:59:45
Postat av: Emelie

Haha jaa!! =)

2009-11-15 @ 11:01:45
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Bella

Fyy faan för mig själv när jag dricker!! Rådfråga ALDRIG Anna Corvera.

2009-11-18 @ 15:33:05
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0