Böter!

Höst snuvan blir bara värre =( min pipga röst har blivit mörk hahaha inte så gulligt! hahaha

Hur som helst fick ja en parkerings bötter!!! 600 ka fattigare är ju nu. De finns inte ens än skylt att man inte får parkera där. ja fick den vid domino vid sams krog lr va det heter. Det står ingen skylt alls! Om ni vet vart den sitter så kan ni ju gärna dela med er.

Nu ska ja laga mat o till mig o bella, det blir al la korven speciala köttfärs med spagetti =) o sen en sallad till däää!


OOOooohhh va ja saknar dig agnes! O ja saknar alla som är i Norge!
TRO MIG ja har inte glömt er! Ja hoppas att ni kommer till bajsens födelsedag iaf



xoxo



Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

jag vill också ha din köttfärs sås

mums!

2009-10-16 @ 20:41:12
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0