Im blind to all u haters!!!

Hahahah de såå sjukt va folk kan skriva till mig om mig o mina vänner, ja får sjuka kommentarer. För det första om ni har något dåligt o skriva om mig/mina vänner. Stå för va du skrivit istället för o va anonym. Du vågar va tuff när du gömmer dig bakom dataskärmen lr va säger du? hahaha
Om ni inte gillar mig läs inte min blogg?!? svårare än så är det inte.

Om du inte är en vän till mig så har du ingen aning om vem ja är. Då vet du ingenting om mig ok? Dra inte massa egna slut sattser för någonting du hört!

Bara för att jag står och pratar med någon, betyder det att vi knullar lr!? Knullar du dina vänner kanske!?

Någon måste väl ändå känna igen sig i situationen, när folk drar felaktiga slutsatser om sitt liv.

Om du undrar ngt, fråga mig istället för att kasta massa skit. Man ska väl behandla alla så som man själv vill bli behandlad.

Kommentarer
Postat av: Mixenfixen

BRA skrivet! idioter ärligt talat!

2009-10-13 @ 21:48:45
Postat av: ouraka

jag heter inte mixenfixen haha det stog inskrivet i datan redan mohahaha

2009-10-13 @ 21:49:25
Postat av: Lelle

Skit bra skrivet! folk är bara avis vettu, för man har mycket vänner, sorgligt men sant!

2009-10-14 @ 21:07:17
Postat av: pruutten

heeeey dont mess med min katt kusssiiiin!!!!

2009-10-16 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0