Opps i did it again!

Ja vet att ja vart sjukt dålig på o blogga! Men ja har haft skit mycke för mig. Vaknade vid 7 åkte o jobba sen direkt efter åkte ja o min kära kusin Anni till sthlm o hämta mina kläder hemma hos jojo! Tacka gudarana för att anni åkte med mig, hade vart sjukt tråkigt, vi trodde typ att vi va värsta superstars när vi sjöng! Vi hälsa även på annis föräldrar skit gulliga vill ja bara tilläga. Nu sitter ja på förfets med dilek min lilla älskling o anni, geo o bella. Vi ska till Vin Källaren kommer bli sjukt bra!!!!! Ni missar om ni inte går!!!






Nu måte ja röra mig alla börjar skrika på mig hahha

xoxo



Kommentarer
Postat av: anonym

omg du e katt!!!

2009-10-09 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0