Ännu en sjuuuuk dag!







Natten va inte bra iaf! har vaknat ca 20 ggr känns som sandpapper i halsen, not freah. Men kom precis hem från stan. Va inne på apoteket o  handlade en massa medciner, så planen är att sitta hemma o knarka till filmen hanna montana the movie haha kanske inte det bästa filmvalet. Hur som helst va me bella på stan vi gick även till 3 o ja förlängde mitt gamla abonnemang så ja kunde få en ny telefon me tanke på att min andra är vattenskadad efter ett toa besök haha. Va även inne på make up store o köpte lite bas smink o rött läpstift, tänkte ha blodröda läppar på lördag. Ska lägga upp bilder sen på vad ja ska ha på mig så får ni säga va ni tycker. 



                                                                                    Aja hanna väntar

xoxo




Kommentarer
Postat av: sofie

varför ringde ni inte, jag måste ju också till 3, o är ju ledig idag!

2009-09-15 @ 14:44:35
Postat av: Lotta

Krya på dig tjejen! på lördag är det ju party :))

2009-09-15 @ 15:54:29
Postat av: angelica

Åh visst e dom! dom e från nelly, bara 400 spänn dessutom :)

2009-09-15 @ 16:29:19
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0