De e lungt!

kom precis hem från stan me med mina nyfunna vänner, asså ja dör av skratt dom är såå roliga dock inte lika roliga som mig ;) Men så finns det ju folk omkring som inte tycker att det är lika roligt att vi blivit vänner. Stop hating! De e lungt!

Nu har jag lr vi köpt biljetter till busta ryhmes! De kommer bli grymt! Fatta ja är ledig så det kommer bli värsta festen! Plus att imorgon är det onsdag o vi vet ju va det betyder: Onzda på otten! ännu en party kväll men de e lungt!


haha ja njuter av min vackra utsikt på Mansion i NY. Det var rena julafton!


xoxo


Kommentarer
Postat av: KATTI VLCEVA

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ din NÖRD stå för va du säger ist

2009-09-30 @ 09:21:22
Postat av: katti

men du kan ju inte ta bort kommentaren innan mig o inte min :) ser ju ut som ja har skrivit d där till dig nu :O haha

2009-09-30 @ 14:33:56
Postat av: Picce

agrissioner.. haha bra katti på dom bara..!! haha

2009-09-30 @ 15:29:00
Postat av: Picce

Förstår inte vad det är för fel på folk.. stå för dina åsikter o säg då vem du är me.. jävla tönt.. är du avundsjuk eller varför trycka ner andra? är det för att du själv ska må bättre av de?

Enligt mig är hon en stor jävla TÖNT!!!

2009-09-30 @ 16:01:51
Postat av: katti

HAHAHAH Aa men man blir ju sne ju! :)

om d inte är du som fördriver tiden igen :O

2009-09-30 @ 18:06:25
Postat av: picce

nej så lågt skulle jag inte sjunka.. har slutat upp med det efter att bella skällde på mig.. haha

2009-10-01 @ 08:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0