En liten häst tjej

Jag älskar verkligen Idol, har alltid gjort kommer nog alltid o göra! Fast ja måste erkänna att ja tänkte bojkota det ett tag när min kära Daniel Beitholtz sluta, men kom över det ganska snabbt. Efter idol körde ja hem Sofie o lämnade min Nea o Åkte förbi min andra halva som bjöd mig på houngs tea med citron. Mitt lilla hjärtegull hahaha
Men inte faaan mår ja bättre känns bara värre o värre men ja har väl nåt botten o e på väg upp igen. förhoppningsvis!

Hur som helst känns det som ja gjorde rätt beslut när det gäller sthlm. Sthlm försvinner inte, no rush. Nu ska ja fokusera på ridningen det känns som ja har så mycket o ge o Griga med. Ja vill liksom inte bara ge upp. Det är som ja sa till min chef häromdagen: ja må älska o festa o njuta av all uppmärksamhet men innerst inne är ja bara en liten häst tjej.






MIN GRIGA



XOXO


Kommentarer
Postat av: Sky

Fattar inte hur du rider Griga så braaaaaa! Varför blir det aldrig så för mig för?? Hahha

2009-09-16 @ 00:11:49
URL: http://skysternberg.blogg.se/
Postat av: ponta

Du kommer föralltid vara en söt liten hästtjej ;)

2009-09-16 @ 12:21:08
URL: http://teamzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0