Ja e grym!

Sitter hemma hos picc niss o lyssnar på mina ass braiga CD:e skivor som ja brännt till henne. ja borde bli DJ hahaha

Såg idol nyss, fattar inte att vissa går vidare som inte ens är bra. Ja har börjat tycka att Andreas i juryn e sexig, fattar inte varför han e inte ens min typ men det är något med han =) come to mama säger ja bara.

Ja längtar verkligen till på lördag det kommer bli grymt, ja hoppas bara att ja får kläningen som ja beställt, håll tummarna för det. Annars blir det andra kläningen inget fel med den men det känns som den andra kommer va perfekt.

Den här låten är sinnes sjuk


Den här låten ska ja gifta mig till eller det ska bli min o min mans låt =) måste bara hitta mig en kille först hahahah inte lika lätt som o hitta en låt


XOXO


Kommentarer
Postat av: ouraka

ja döööör för andreas, det är samma sak med simon cowell ja dör när de smilar vet inte varför HAHA sjukt sexiga ialla fall!

2009-09-17 @ 00:49:20
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

älskar den låten =)

2009-09-17 @ 01:04:25
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0