London




Shit ja har helt glömt bort att den 22okt åker Ja, Bella, Anna, Slem, Malin o Johanna till LONDON!!
Fatta kul?!? förstår inte hur ja kunde glömma men ja har haft en hel del i stå i! I London ska vi iaf hälsa på våra kära vänner lr det är väl Annas o Emmas vänner mest me tanke på att dom va o reste me dom i Asien.



Japp snyggingen till vänster är en av dom som kommer från England, den andra med men Steve som han heter påminner om min man Edward Cullen.

Nä nu ska ja sova har en lång dag imorgon God Natt

xoxo




Kommentarer
Postat av: Madde

Wihoo nu har jag visst hittat till din blogg =) Jag vill me åka till London:P Puss på dig!

2009-09-18 @ 08:54:00
URL: http://madeleineswartling.blogg.se/
Postat av: ouraka

jag kanske borde boka london jag med de datumen ...hmm ...:) eftersom jag ska dit ändå! we shall see....så kan man mötas upp!

2009-09-18 @ 10:05:54
Postat av: Pontus

Men SLYNA!!! Jag fyller då år!!

2009-09-22 @ 14:02:43
URL: http://teamzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0