ohhhhh

Va låg i min brevlåda idag då??? INTE MIN KLÄNNING IAF!!! ja e så himla ledsen o arg oxå för den delen =(

Kom precis hem från stan har köpt en massa roliga presenter till mina söta vänner, dreas fest kommer va årets party. Alla coola kommer va där ;) Ja köpte även ett nytt läppstift för ja köpte fel färg förra gången! Det första va inte blod rött men nu är det fixat



Snyggt va med röda läppar! ja älskart!

China red från make up store

Måste bytta om nu ska åka till stallet o hoppträna ska bli sååååå himla kul har inte ridit på ass länge me tanke på att ja vart sjuk, men nu jävlar. Imorgon är det tävling oxå ja o bajsen ska åka till Åby o hopptävla så håll tummarna för oss.

got to go

xoxo


Kommentarer
Postat av: anna

syns imorgon då... cooling :)

2009-09-18 @ 16:29:32
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Rynegård

Anna läser, anna läser...

2009-09-18 @ 19:06:28
Postat av: beatrice

haha du såg ut som en clown på otten med ditt läppstift och dina tuttar hängandes höger o vänster

2009-09-21 @ 13:28:23
Postat av: Picce

där har hon nog fel för jag tror de va ja som såg ut som en clown i lördas med korvens läppstift över hela kroppen o klänningen i knäväcken... haha men korven du va sjukt het i lördas de va vi alla... =)

2009-09-21 @ 16:50:20
Postat av: Mary

Röda läppar e så jävla fears den där Betrice verkar ha noll koll på läget looooser :P

2009-09-22 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0