Omöjligt

ja blir galen på det här, försöker ändra min desgin på bloggen o ja fattar verkligen noll!!! Gick in på en sida o hitta en skit söt mall, men NEJ man kan liksom inte bara klippa o klistra in mallen man måste gå genom ett jävla (ursäkta mitt ordspråk) FTP program som man inte fattar ett skit av!

hanna montana va inte bra! stängde av den typ 20 ggr så den rekomenderar ja inte. haha fats ni kanske inte hade tittat på den ändå.

Nu ska ja titta på Idol me mina tjejor.

 
bajsen o ja när vi va me på inspelning av ja skrattar idag me ison & fille

Tjingelling badring

XOXO



Kommentarer
Postat av: ouraka

2009-09-15 @ 19:34:10
Postat av: ouraka

haha skulle säga att nu har du en till läsare WOOOHOO...

2009-09-15 @ 19:34:47
Postat av: Anonym

Välkommen till blogg familjen :)

2009-09-15 @ 20:44:11
Postat av: emelie

Oj, det va jag som skrev hehe

2009-09-15 @ 20:44:51
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0