Playa playa

Hur vet man att killen inte är bara ute efter en sak?

Ja har bara dåliga vibar när det gäller killar o seriösa commitmens. Varje gång ja träffar en kille är min första tanke att han är bara ute efter att få ligga. Men är det så konstigt tanke på att ja träffat idioter i mitt förflutna plus att man hör killar kasta kommentarer när man går förbi som ex sexy. Trust me we do not want to hear that, inte ja iaf. Detta har gjort att ja har hållt mig till en person väldigt länge eftersom det fanns en salgs trygghet där även om han inte va den bästa. Ja hade min saftey zone. Tro mig ja har blivit grovt blåst av en kille som va hur gullig som helst vi snacka messa träffades gjorde allt, sen gjorde ja "sne" steget. O japp ja lärde mig en läxa. O det här har säkert hänt en massa tjejer inget o skämas för =)

Sen finns det ju massa bra killar, frågan är bara hur man hittar dom? Vad skiljer dom ur mängden? För vem som helst kan spela för o få det man vill ha right?

Så finns det ju tjejer som är lite av players, ja har en vän som tycker liksom att vadå killar vill bara ligga ibland o varför kan inte vi tjejer va så? De klart de finns sånna tjejer ja tycker inte det är fel men det passar liksom inte mig. Så länge man e ärlig om vad man vill innan o inte kör ett spel så är det lungt.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-28 @ 17:39:13
Postat av: natta

Verkar inte finnas SÅ många seriösa o mogna killar kvar där ute... För många idag är de viktigt att ha haft så många tjejer som möjligt, haft sex med flera stycken osv.. Hur många är inte otrogna också? Jag har iaf en superbra kille, vi har hållt ihop 9 månader nu och jag känner mig verkligen trygg med honom för jag känner att jag verkligen kan lita på honom o vi har samma värderingar när de gäller förhållanden, fester, osv.. Det är nog viktigt att kunna prata med varandra, att man ligger på samma nivå lite grann:)



kram! p.s du är jättesöt! har alltid tyckt det. haha.

2009-09-28 @ 17:41:05
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0