Sjuk

O så nu till det lite seriösare! jag har blivit sjuk, ja skämtar me alla o säger att ja har fått svininfluensan haha dock tror ja inte det. Jag är bara jävligt förkyld o låter ungefär som Fran Fine haha håret har ja ju oxå, skulle kunna va en kopia av henne just nu. Tycker iaf sjukt synd om mig själv! skulle va skönt me lite medlidande =) Måste ju bli frisk till på lördag då ja ska tävla o sen på kvällen är det ju black n withe party så det kommer bli en grymt bra helg! Så imorgon blir det o kurera sig dock har ja inte min Twiilight bok hemma, den är i sthlm hemma hos jojo =( så ingen edward för min del.


Look after my heart, i've left it with you.

 
o va ja saknar mitt långa hår =(


Nu ska ja kolla på 2 n 1/2 men god natt!

xoxo


Kommentarer
Postat av: pernilla

du är så söt anna :D lycka till på tävlingen på lördag, antar att det är åby. jag ska skipa den.. Krya på dig! :D

2009-09-15 @ 10:32:50
Postat av: Cicci

får vi se hur länge de håller denna gång.. men ja ska följa dig iaf.. =) pusss

2009-09-15 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0