Sorry

Ja har verkligen inte uppdaterat mig såå bra men har haft en hel del o stå i =)
Så hur var helgen? SÅÅÅ JÄVLA BRA!
Först samlades alla på black n withe partyt vi va skit många o i lokalen
o de va sånt drag plus att det va ja som va DJ. 
Mats lärde mig på under kvällen  man kan ju säga att ja har talang för det ;)
Sen nära alla fulla o glada drog vi ut till vårt kära Otten o hade skit kul sen fick ja för mig att kl va halv 3! haha fast då va väl kl kvart över 1, vill bara tilläga att min klocka hade stannat. Så ja tog mina grejer o drog mobbad sen möta ja några kompisar där nere som förklara att kl va lite minder så ja gick upp igen o fortsatte parta!! 
Under kvällens gång lämnade ja röda puss munnar på alla lite här o där för att ja "ägde" dom. Ja vet ass töntigt men tyckte då att ja va lite cool. 


Bästa helgen på jävligt länge. 

Dock blir det nog inte party hemma på ett tag jobbar i helgen o bäst av allt jojo kommer hem cant wait

Har tyvärr inga bilder från helgen glömde o fota men ja ska fixa lite bilder

Idag jobbar man oxå börjar vid 4 men först ska ja fika med mina tjejor

xoxo


Kommentarer
Postat av: picce

ja vill me fika =( fan ja hatar de här att ja jämt jobbar när ni fikar o umgås o så missar ja en massa skvaller.. inte bra.. tror ja ska bli arbetslös så ja hela tiden kan va med.. =) haha

2009-09-21 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0