tråkigt!!

fy va tråkigt det är att va sjuk, fattar inte hur folk kan gilla o va sjuka! man ligger bara hemma o tycker synd om sig själv, den stilen passar inte riktigt mig ja blir bara sjukt rastlös. Så vad har ja gjort idag ehhhh inget, lr ja va iof förbi stallet o titta när bella red o så passade ja på o pussa lite på Griga. Sen var det bara o åka hemma o villa igen =) mmm vilken underbar dag fast ja antar att det är det som krävs för att ja ska bli frisk!

funderar på om ja hinner ner till stan nu, tänkte köpa mig en ny plånbok eftersom min asss snygga lila svarta zebra plånbok blev snodd! Ja får väl skylla mig själv me tanke på att ja glömde låsa bil dörren utanför bellas hus. Men ändå!!

Ikväll är det idol, sitter o räknar ner på klockan mohahaha


Undra hur länge maxi är öppet?



Oooo vill va nånstans där det är varmt!!!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0