Uppmärksamhet

ja o mina vänner älskar o stå i centrum, iaf ja! Inget o skämas över. Sen finns det ju dom som inte gillar det vi gör. När ja går ut älskar ja o klä upp mig, piffa till sig lite. Ja går annars i mina ICA kläder lr ridkläder inte direkt snyggt. Hur som helst kläderna kanske är vågade men det finns hur många som helst ute på krogen som har korta kjolar o uringade linnen osv. dont hate! 

Vi älskar o dansa o det är sällan man ser oss stå me killar o dansa sexigt. Det är oftast vi tjejer som gnuggar stjärt mot varandra haha.
Bara för att man står o dansar "sexigt" betyder det absoult inte att man vill gå hem med nån kille, ja är enbart ute för o ha kul o de gäller det samma för mina vänner! Folk kan va så himla dömande. Dom ger en slags stämpel! Men hallå är vi fortfarden i högstadiet lr? haha move on

 Grejen är att vi bara gillar bara o va lite vilda o galna när vi dansar hahaha






xoxo


Kommentarer
Postat av: johanna djerf

Dont hate!

haha du e ju skiiiii scccchnygg



synd att du inte går hem folk efter krogen, ja skulle gärna vilja ha some of that ;)

2009-09-24 @ 14:14:14
Postat av: Im greatful for that body!

http://www.tackfilm.se/?id=1259498237155RA93



2009-11-29 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0