mmm...

Ja har gjort godens godaste guacamole!!!! ja dör, ja önskar att ni kunde få smaka på den. det frå bli en annan dag, föhoppningvis innan ja åker. det ska bli så skönt o bara ta det lungt nu o titta på TV! I love it hahaha

Den är godare än vad den ser ut =)


ja är sååå förväntans full inför Frankrike ja hoppas verkligen att det kommer bli bra. Mina kära vännor har get mig löftet att komma o hälsa på så det kan inte bli bättre.

Ja saknar verkligen Kenny, han är min prins. Ja längtar o räknar dagarna till ja kommer få se han igen. Ja vet att det bara gått 3 veckor sen ja såg honom sist men ja kan inte hjälpa att ja saknar han. Ja har aldrig vart så kär i hela mitt 22 år 7 månader o 6 dagars liv! =)

Nu ska fortsätta o titta på TV

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0