Serifuckingöst...

kan man ha mer otur i trafiken än mig? Ja hatar o köra bil här i Frankrike. ALLT ÄR ENKELRIKTAT! Igår när ja skulle hämta michaela blir ja stoppad av polisen?!? De påstod att ja kört mot rött i en krosning, vilket ja absolut inte hade gjort för då hade ja blivit påkörd. Men snacka om att mitt hjärta gick i hundra när dom kom fram, som tur va snacka dom engelska. Hur som helst fick ja ingen böter, ingenting. Väldigt konstigt eftersom dom påstad att ja brutit mot lagen... Kenny o hans vänner sa att polisen bara ville kolla vem de va som körde en utländsk bil.

hur som helst va ja ute o festa lite igår, en aning annorlunda från o va på otten/hugo hahaha. Uteeställena va ganska små o killarna va inte "katter", inte tjejerna heller för den delen hahaha




Imorgon ska ja dra till IKEA, sooo excited. När allt är klart i lägenheten ska ja ta bilder.

puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag Saknar dig min körv! Vad mysigt det ser ut.. jag tänker boka flyg snart, får jag komma när jag vill ;)

Älskar dig!!!

2010-08-30 @ 14:14:40
URL: http://ahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0