Vive la france

Nu är jag tillbaka från jobbet, ja har jobbat 2 dagar i rad nu, men ja måste erkänna att det inte är så jobbigt, ganska skönt o fördriva tiden. Men som sagt så jobbar ja ju bara i 2 veckor till, sen får ja tacka Ica för mina 5 år. Jag ska nämligen flytta till frankrike för er som inte vet det. ja åker om ca 3 veckor till en stad som heter Nancy. Det känns helt skumt haha men ja får väl försöka lära mig franska o rida en massa när ja är där. Ja måste ändå säga att ja ser fram emot att åka dock kommer ja ju sakna alla.

Där ja ringat in där är staden ja drar till, hoppas den är bra =)


Ska sova nu för ja ska upp redan vid 6 imorgon då ja börjar 7.

God natt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ae fan korven inte i dag.. Det spöregnar. Men vi kan väl se hur vädret är imorgon? :)

2010-08-02 @ 10:55:55
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0