Visst faan

ja kan inte fatta att ha gjorde det!!!! Nu är ja blond på riktigt!!!!

Vi gick till frisören o på nått sätt fick johanna mig att bli vild o galen så när ja satt där så bara slog det mig varför ska ja inte färga det blont, har ju inte nåt direkt nåt o förlora? Ungefär som den gången ja klippte av mig håret till page. haha vi får väl se hur lång tid det tar innan ja vill ha mörkt hår igen. Men som johanna sa, blondiner har roligare. hahahahha

måste säga att det tog sjukt lång tid o göra det o klia som ja vet inte vad men är ganska nöjd me slutresultat ska gå snart igen men då ska ja fixa till färgen lite klippa mig.

Här är lite bilder:



Det kommer nog ta lite tid o vänja sig men men

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ ANNA!!! Färga tillbaka GENAST!!

2010-08-16 @ 21:33:01
Postat av: Sussie

Ja, det såg riktigt bra ut, men du passar bra mkt bättre i ditt fina mörka hår :-)

O det här me att blondiner har roligare stämmer inte för fem öre, vi brunetter brukar ha minst lika kul som blondiner... ;-)

Ha det gott..

2010-08-22 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0