Lucia

Idag ar det Lucia!! Hemma i Sverige har ja aldrig direkt bryt mig fortom nar ja va liten, kalla mig nordig men ja har gatt in pa svtplay o satt pa deras luciafirande o tant alla tre advent ljusen hahahah. Det anda som saknas ar sno pa marken o lusse bullar men allt det dar kommer ja fa nar ja kommer till Sverige hehe.
Helgen for min del blev lung spendera min tid i stallet. Igar va ja hemma hos Hananen o spelade just dance pa wii. Fy faan vilket roligt spel o man blev svettig pa riktigt ocksa sa ja kan val rakna det ar som ett tranings pass.
nu ka ja rora mig till stallet.
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha jag kan tänka mig när du satt och tittade på lucian! Åh stackare om du hade vart hemma kunne vi haft mys och bakat oså!

2010-12-13 @ 12:16:27
URL: http://.pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0