"terrorism är ingen religon"

Nu kanske  ja är lite efter alla men ja går inte o läser tidningen varje dag. Hur som helst läste ja om terrordådet i Sthlm!! Så jävla hemskt! Seriöst!

Brevet som skickades in til TT från självmordsbombaren, Taget från nt, läs hela brevet på deras hemsida http://www.nt.se/norrkoping/Default.aspx?articleid=6494916

Be för mig för att här i Sverige så är muslimerna så pass förnedrade att de ber för icke-muslimer i deras moskéer. Och till slut och till alla mujahedin i Europa och i Sverige: nu är det dags att slå till, vänta inte längre. Kom fram med vad än ni har även om det är en kniv och jag vet att ni har mer än en kniv att komma med. Frukta ingen, frukta inget fängelse, frukta inte döden.
På arabiska: Jag säger mitt ord och jag ber Gud att förlåta mig och förlåta er. Bröder. De trogna.

Nu är jag inte så där jätte insat i den islamiska religonen men jag tror ju kanppast att gud vägdjar om att man inte ska be om de som är icke muslimer. Va ja fattar så vill väl gud ha fred på jorden lr?!? Jag tror nog det inte finns nån religon som säger att man ska bomba folk! När alla dessa skrifter o böcker osv skrevs fanns det nog inga bomber lr?

Hur faan kan man göra nåt sånt här?!? man måste ju på riktigt va helt jävla järn tvättad! Det är så hemskt att ett land som Sverige som är så pass fritt kan drabbas av detta! Jag är så arg så ja skulle kunna skiva hur mycket som helst.. men man får va tacksam över att det inte var någon som dog

Kommentarer
Postat av: emelie

Korven, jag är JÄTTE NERVÖS! Jag inser ju mer jag repeterar att jag typ inte kan någonting!!! Jag behöver ju din hjälp. faaan asså jag har panik

2010-12-13 @ 21:11:37
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: ouraka

precis, ingen religion tillåter sånt här de så jävla synd om alla muslimer som faktiskt inte har nåt med det här att göra de blir ju svartmålade. Idioterna går och gör de här i "Guds namn" och man skyller på religionen. så jävla ignorant det är som att säga att alla tyskar är rasister pga hitler..typ .....det är enskilda PSYKISKT skadade människor som gör de här OHH JA BLIR SÅ ARRRRRGGGGG!

2010-12-14 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0