Yes yes..

Yes, nu har ja bestallt klanningen i inlagget innan!!! I love it!!!!
Sa va har hant mer i mitt liv... jaa, typ ingenting! Idag va Kenny med mig ut till stallet o titta nar ja hopptrana Keora for forsta gangen. Det gick super duper bra trots att hon inte hoppat pa ett tag sog hon at sig hindrerna o hade en massa vilja. Maste saga att jag ar mycket nojd med varan forsta hopp insats tillsammans.
Ja kanner verkligen att ja har hittat en hast som passar mig perfa, sen ar det ju en hel del jobb pa dressyr fronten men det kommer me tiden =)
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag beställade 12/M som var alldeles för stor :( Men får gå till skräddaren idag och se om han kan hjälpa mig. Buhuu

Alltså, jag väljer mellan att festa eller plugga till provet. What to do?!

2010-12-04 @ 08:22:33
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0