100115

ja har gjort världens plattaste lasagne hahahahhaa formen va för står o när ja väl upptäckt det orkade ja inte ta bort det ja lagt ut så ja antar att ja får skyla mig själv, lr va säger ni?!? hahahah

Nog om min matlagning kom från stallet förut. Hoppträning stod på listan men det var mest sittsträning o kunna låta hästen taxera själv utan o min hjälp. Men det gick bra måste ja säga har ju inte ridit sen det var lucia show. Det spelar ingen roll hur länge man är bort från ridning för det sitter i en ändå liksom. Det är som o cykla de sitter för livet. Sen kan man ju självklart bli lite ringråstig höhöhö Nu blir det amercian pie 2



Ska lägga mig tidigt idag för imorgonbitti jobbar ja!

sååå gor natt så ses vi imorgon


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0