100125

Nu var det ett tag sen som ja uppdaterade mig. Men ja har ju vart i Tyskland över helgen. Det har vart skit mysigt. Vi va i en stad som heter dasseldorf. Tyskland i sig påminner mycket om Sverige. Dock måste ja säga att tyska språket inte är då där jätte fint. Sen vill ja inte klaga men dom klär sig ingfet som oss hahaha Vi skulle sett All star game i basket men biljetterna va slut o det ändå vi kunde få va stå platser. Så ingen match för oss. aja men det var iaf en mysig resa.

Idag har ja o pemme vart i skolan o gjort diagnos på engelska för att dom ska kunna få ett hhumm om vart vi ligger. Men ja måste bara säga att ja är sämst på sånt där med o böja ord o läsa rätt ord. Ja är ju bra på o prata men o skriva det är en helt annan femma!



Nu äta pannkakor
Sen städa (det ser ut dom bajs)
ikväll träna 

Kommentarer
Postat av: emmakarin

Okej, tack! :D

2010-01-25 @ 14:18:03
URL: http://emmakariin.blogg.se/
Postat av: emmakarin

Okej, tack! :)

2010-01-25 @ 14:18:29
URL: http://emmakariin.blogg.se/
Postat av: Nea

LA was here!



Hej min sötis Korv.. Nu har jag vart borta i 2veckor och 1 dag. Saknar dig och alla andra tjejerna. Längtar lite hem idag faktiskt.Men jag måste vara kvar lääääänge ;D Imorgon vet jag att det blir en jobbig dag.. Fysik, kan inte säga mer.

Pray for me tonight! Man vet aldrig hur tufft det kommer bli :/

L.A är helt underbart, vilken stad. Dock inte lika bra som NYC ;) Inget slår vårt NY.

Jag tog en liten promenad idag up i beverly och kolla ut över staden, skit häftigt.



Det är skönt att kunna läsa din blogg och hänga med i ditt liv fast jag är på andra sidan jorden nu.



Längtar efter dig!!

2010-01-26 @ 03:36:55
Postat av: Johanna Djerf

JAAAAAG VEEEET! det är nog den snyggaste bilden jag har sett på han!

2010-01-26 @ 10:59:12
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0