100117

Tjhooohooo!

Nu är ja tbx hemma efter en hård dag med jobb!!! men direkt efter jobbet träffa ja tjejerna o hade en mysig söndagsfika på fräcka! skit trevligt som vanligt!! Efter det hängde ja me pemme o titta på en lägenhet. Kräsen som emme är vart det inte riktigt rätt. Men ja förstår henne, hon ska ändå bo där ett tag man måste på något sätt känna sig trygg o bekväm. så va består resten av dagen? Jooo det skulle vart mariocart hos mig men nån ska ju titta på nån match så det blir ju inte av =( önskar att det fanns en till TV.

Men ikväll mina vänner kommer jojo hem! ska bli sktenas kul plus att hon stannar hela veckan, hip hip hurra



xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. Åhh jag längtar tills jag bor sälv så kan vi va hos mig :) Ses imorgon kväll!

2010-01-17 @ 19:56:54
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0