100121

Idag sa ja hej då till tobbe på jobbet han ska nämligen flytta o jobba i Norge. Alla var samlade o åt tårta, det va jätte mysigt! Nu är jag iaf hemma. Har suttit o skrivit om mig själv på engelska, ganska nöjd med slutresultatet. Men vi fpr ju se vad experten säger! ahhaha Ikväll blir det bakset dolphins vs jämtland, ja mamma, jojo, geo o dilek ska gå.



Vill bara påminna alla om att min kära vän pemme ska börja ha en club på palace varje fredag, premiär nästa fredag den 29 jan. Cluben heter the world. Det kommer va sjukt grym musik som Rnb! We like that alot!

xoxo


Kommentarer
Postat av: emelie

Snällis :)



Men du, vadå gör di din uppgift hemma nu? Eller tränar du bara.. Åh gud jag är verkligen dålig på allt som har med skola att göra :P

2010-01-21 @ 16:25:32
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0