Engelska B

Idag va ja o pemme på våran första engelska lektion, hahahaha! ja o emme va inte sena men när vi kom var klassrummet fullproppat, en stol ledig o pemme försöker tvinga mig o bära den men ja skyller på att den är för tung hahaha (den va inte tung) Emme hittar en plats men ja envisas med o försöka flytta på kontorstolen som är längst fram i klassrummet. hahahahaha o de gick inte så bra så självklart börjar vi asss garva o under hela tiden satt alla helt tysta, man kan nog säga att det var en ganska obekväm situation haaha. Sen iaf började lektion o ja idioten självklart hade inte satt på ljudlös på mobilen, o visst faan ringer bella o hennes ringsignal låter ungefär så här: korven det ringer kan du svara, kan du svara så vi kan prata hästskit, korven korven. Alla vänder sig om o ja låsas att det inte är min telefon som ringer ett ganska bra tag tills emme puttar på mig hahaha



Ikväll blir det bio vi ska se Snabba Cash, hoppas den är bra

xoxo


Kommentarer
Postat av: johanna Djerf

hahahaahhahahaha fy fan va roligt!

2010-01-20 @ 19:31:23
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej!



Fredag den 29:e Januari slår vi upp portarna för den nya klubben The World som kommer att hållas på Palace. Om du är intresserad av att komma vore det bra om du skriver i mitt kommentarsfält på bloggen eller mailar mig på [email protected] så att jag kan skicka en VIP inbjudan till dig :)



Kram Emelie

2010-01-20 @ 21:36:50
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHHA de länge sen jag fick sudär att jag inte kunnde sluta garva !!

2010-01-21 @ 08:46:13
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: DIN MAMMA

väx upp förfan du går ju inte på mellanstadiet....

2010-01-21 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0