Födelsedagsbarnet

hello alla!
tack så mycket för alla gratulationer, ni är bäst!

Så hur har min dag sett ut? inte särskillt lyxig om man säger såååå. Gick upp kl 5 för o åka o jobba. Det var inventerade, på min födelsedag! Sen efter det bar det av till sängen o ladda mina krafter in va ju tvungen o ldda inför fika me tjejorna o tårta me familjen o middag me grabbarna hahahah. Snacka om att ja är mätt hahahaha

Tack min jojo för ditt fina inlägg på din blogg, du rockar fett ;) ja känner mig hedrad!



Tjejor glöm inte att det är födelsedagsparty imorgon, det kommer bli galet =) Vi ska såååå kul! Om ja inte bjudit er än så har ja glömt så hör bara av er 
 
Nu ska vi kolla på scary movie mohahahha

xoxo


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

det var så lite så min fina böna!

jag hade så gärna velat vara med o fira din födelsedag!!! PUSSSSSSSS

2010-01-04 @ 22:13:05
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Nea

Älskar dig min pöllse

2010-01-04 @ 22:29:41
Postat av: EMELIE

GRATTISSSSSSSSSSS!!!!!

2010-01-05 @ 10:46:55
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0