Helt Lost

Det är inte sant!!!! Jag skrev ett skit långt inlägg sen när ja skulle lägga upp det, står det error nånting! Fatta irritartion!! ()?/()//TG%RR(J)YH)UYGHas¨1!!!!!!!

Hur som helst så hittade ja inte min telefon för en stund sen. Jag tittade senast på den när ja vakna men sen efter att ja hämta datan försvann den, helt puts väck. Ja trodde den va gooonnneee ohhhh ggonnne girl u gonnnee hahahaha Men min kära vän ouraka aka blomish ahaha messade mig så ja kulle höra vart den låg. Vill bara tilläga att ja letat överallt i sängen, men precis där bredvid mig låg den hahaha sååå mobbad!

anyway va ska ja hitta på idag???? Tänkte gå o träna men ja har ingen musik o lyssna på me tanke på att min ipod ser ut som ett L hahaha. ja vet dålig bortförklaring. Men mina kära vänner ja ska hoppträna ikväll. O tiden där emellan kkommer ja fördriva med o terro ringa till agnes o laga lasagne! o kanske spela lite playstation :p

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0