090610

Hej mina uderbara vanner! Ibland undrar ja varfor inte ni ala kan va sma miniatyrer som slem. Da skulle ja kunna ta mer er alla i min ficka ;)
Sa va har ja gjort dom senaste dagaran? inget speciellt mest legat pa beachen o tagit det lungt hahha dilek ja ar X antal ggr brunnare an dig just nu :p Jag har aven kopt mig ett par traningskor, ni kanske sett dom pa reklemen easytone haha fragan ar bara om ja kommer trana =)
Igar va ja o kenny i sjalva stan o titta pa NBA finals pa en sportsbar, fyy faaaan vilken kansla o komma in i NY city igen svart o beskriva om man iinte vart har. Det ar verkligen wow faktor!
Ja glomde min slad sa ja kan inte fora over bilderna som ja tagit till datan, inte sa dar jatte smart anna corvera maste ja saga. Men ja ska forska fixa bilderna pa nagot annat satt.
Saknar er massa mina sma bananskal
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0