100601

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return!

Japp det är taget ifrån kanske en av världens bästa filmer ever Moulin Rouge. Såg filmen i morse o stor tjöt, som tur var jag ensam haha men stackars grannar hörde söker mitt högljuda gråtande.
Alla Låtar i denna film är helt underbara kan nog varenda än.

Hur som helst har det hänt en hel del sen ja skrev nåt senast de var ju ett tag sen. Ska lägga in lite mer bilder senare.





På fredag drar ja till New York där ja ska spendera hela min sommar så ja kommer försöka uppdatera min blogg så mycket som möjligt så ni kan ha koll på mig =)

 Nu ska ja äta lunch me slem o mirmi


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0