100714

hello mina vanner! Ja har inte skriit pa nagra dagar men ja har inte orkat. Hur som helst ar ja tvungen o skryta lite for i fredags var ja ute och gick en promenad ensam i 1h 45 min o ja GICK 12 KM!!!! fatta ja som ar latast o stan men ja maste saga att a ar valdigt stolt over mig sjalv.
Sen har jag aven vart i city o kollat pa kenny nar han haft basket match riktigt kul maste ja saga men det var julafton dar if u know what i mean ;) haha
Ja har faktist inte hunnit shoppa nagonting kan bero pa att pengarna borjar ta slut :( det finns sa mycket att kopa tyvarr. Men ja har letat efter en lang klanning overallt men har inte hittat nan som fller min smak, ja sag en i en magazine som skulle finnas pa forever 21 for endast 14:50 dollar men tror ni inte att den ar slut overallt.
Vi har aven hunnit ga ut pa en club vilket va sjukt roligt, ja fick traffa nagra av kennys kompisar o vi parta loss. Ni hade var stolt over mig om ni hade sett mig dar speciellt nar ja beatla me en indisk kille hahaha ja alskar NY allt kan handa har.
Ja hoppas verkligen at ni kommer o halsar pa mig snart, ja ser verkligen fram emot det. ja haller tummarna.
saknar er mina sma griseknoar
pussss

Kommentarer
Postat av: Any katten!!

OHHH va roligt kuuusin!! jag kan verkligen se att de e JUUUL fuccking afton...herrråå herrrå panik=)



2010-06-16 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0