100723

det hander sa mycket om dagarna sa ja hinner knappt uppdatera mig! Hur som helst ar Nea o Maria i NYC sa j va o hala pa dom, gick dock vilse nar ja skulle forska ta mig till deras boende hahah en vi va ute o festa, vi hamna pa nat stalle som heter hudson terrace, inte sa dar jatte bra enligt min asikt. Det var typ bara svenskar dar det var som om vi va i sverige igen pa otten hahaha
Idag aker ja till Las Vegas om 5 timmar avgar planet, det kommer bli sa grymt kul!!!!! Ja ska ta massa bilder o forska lagga upp, ja vet att ja har vart dalig pa att gora det men det ar sa komplicerat o gora det nar man inte har en sladd som gar direkt till datan.
Ja saknar er massa mina underbara vannor
pussss o kram

Kommentarer
Postat av: picce

hej korvis skönt att du har de bra o ja hoppas kenny tar hand om dig i storstan ;) men ser att du ligger en månad före oss här hemma i sverige är de redan juli (100723) hos dig hos oss är de juni (100623) ;) haha pusssspusss på dig...

2010-06-25 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0