Aj

Ni forstar inte min smarta!!! Ja har brant mig sa hart pa brostet ja ar alldeles knallrod, forsokte ta en bild men det syntes inte sa bra. Hur som helst har vi legat pa stranden hela dagen, ja som trot att mitt latin amrikanska blod skulle klara solen smorjde inte in mig ordentligt och det visade sig att ja ar en riktigt viting o brande sonder mig istallet. Men maste saga att ja har haft en jatte mysig dag massa lek i vattnet o me barnen. Snacka om att jag alskar o ha sommarlov! Men ja far nog ta det lite lungt me solen.
Naa nu ska en BRAND korv lagga sig framfor TV:n
ps ja glomde kameran i bilen sa ja kan inte lagga in nagra bilder an.

xoxo

Kommentarer
Postat av: slemmet

haha.. men korv korv då :D

du komemr ju fan va en bajskorv när du kommer hem iaf......



saknar dig här....

2010-06-06 @ 23:00:02
Postat av: ouraka

Jag är INTE alls uppdaterad...DU ÄR I NYC! gud va mkt ja har missat men har inte hunnit träffa nån när ja vart hemma sista tiden! åååh korv hade så kul i new york! o plz uppdatera bloggen ska bli kul o läsa om din sommar!!! njut så ses vi när du är tillbaks! om du har skype så inboxa mig den på face så addar ja dig PUSS

2010-06-07 @ 23:00:50
Postat av: Sofie

SAKNAR DIG!

2010-06-09 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0