100710

hej hopp fagel snopp!
Tankte lagga upp lite efterlangtade bilder, dock har ja vart lite dalig pa och ta bilder.
Idag har det inte vart sa dar jatte fint vader sa ja o kenny vart o gatt pa boardwalken precis vid stranden i 1 h maste sga att ja va grymt duktig. Jag hade pa mig mina nya super gryma easytone skor som gjorde underverk med min rumpa redan forsta gangen hahaha
Sen efter vi vart duktiga o gatt drog vi o at lunch pa nat japanskt stalle o at sushi, maste saga att det va riktgt gatt trots att ja inte gillat det innan men det kan bero pa att det ar skillnad pa sushi har o hemma.
Idag prata ja oxa med min kara van bajsbella. Sa skont o prata med er. Ni far garna ringa mg. Jag saknar er en massa. BELLA GET YOUR ASSSSS TO NEW YORK!!!!!
pussssssssss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0