100325

OMG ja är inte bra på att plugga! Så fort ja ska sätta mig ner o plugga får ja för mig o städa, laga mat, tvätta kläder o prata i telefon hahah Men nu har ja iaf satt mig framför datan skrivit en rubrik, längre än så har ja inte kommit eftersom ja bestämt mig för o blogga isatället :D Hade iaf matte prov i onsdags fick väl sådär, men ja har på känn att ja fått massa slarvfel. What to do det är bara attt lägga det bakom sig för ja har ett nytt matte prov på tisdag. Ska sätta mig o plugga så fort Emme kommer hit! Då ska vi slå ihop våra kloka hjärnor o separera äpplen från bananer hahaha



Imorgon kommer mebbathu hem, det kommer bli skit roligt har inte sett henne på år och dar.


xoxo


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHA jag älskar dina äpplen och bananer!! Kommer nu=)

2010-03-25 @ 18:11:40
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0