100327

Det blir ingen utgång för mig ikväll, ja har ju mina anledningar den störrsta är ju att ja måste plugga o den andra att ja jobbar o tredje ja är PANK! =) så nu efter att ja fått ner sugen på o festa sitter ja framför Tv:n i gosse filten tittar på: Natt på museet, inte sett den innan så det kan nog bli skoj hahaaha kanske inte lika roligt som o gå ut, men ändå.

så va det ju earth hour o ja kom på det 10 min försent men ja släckte allt på dirren. Snacka om sega 50 min. Gu va man är beroende av TV, internet o lampor icke bra. Men ja var nog inte den ända som släckte, även om det kändes som om det lysste ute. Det var en massa i världen som släckte enligt nyheterna, kommer dock inte ihåg siffran =)

ps glöm inte o ställa fram klockan 1 timma



god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0