100308

Hola readers!

Im back again, ahaha! Tror att man kan nog säga att ja har haft bloggtorka ett bra tag. Hur som helst Så va det party i lördags, inflyttnings fest hemma hos bella o anna. Riktigt roligt måste ja säga!  Massa dans o massa sjunga till Lejonkungen.

Igår va ja iaf o träna, trots att ja hade en bakis dag o ville bara ligga o sova haha Men min prins fick ut mig hemifrån, sen bar det av till SATS. Har köpt mig en ny bikini som som påminde mig om beach 2010, det är dags att shepa till sig lite! Prinsen hjälpte mig iaf o vissade hur ja skulle träna.

Bikinin kommer ifrån HM!
 

Ja måste bara säaga att ja rekommenderaar till alla som inte vill bygga upp sig till ett muskelberg men bara vill shepa sina muskler ska träna med gymbollen! Assss bra träning! Finns en massa olika övningar man kan göra.
Ska inhandla en till hemmet hhaha



Nu ska ja sätta mig o plugga lite.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0