Hej

min underbara blogg, ja har inte glömt dig. Min data har vart trasig så nu när den är fixad ska ja lägga in lite mer bilder o inlägg.

Det har hänt en hel del sedan ja blogga senast. Bella va ifall o hälsade på mig i Nancy o vi hade sjukt kul! Ja visste ju redan innan hur roligt vi skulle ha det så bokade ja mig en hemlig biljett hem, så i Onsdags kom ja hem till Norrköping o överraskade alla!

ja har haft en underbar helg/resa med familj, vänner, fest o maskerad. Det ska bli tråkigt o åka nu på onsdag men ja saknar min prins o det ska bli skönt o få se han.



Jag citerar Bella "Nancy har verkligen kick as nattliv!!". Tjejer, så boka era biljetter om ni vill fiesta!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0