031010

Hallå alla!

Ja har inte uppdaterat mig så värst bra dom senaste dagarna. Det har inte hänt så där jätte mycket, ja har mest ridit. Planen va ju att ja skulle hyra Kaloma men min ridlärare kommer även ge mig 2 andra alternativ, så ja väntar på att få provrida dom. Än så länge ska ja hjälpa en kille i stallet o rida en av hans hästar.

Här är iaf ett klipp ifrån i helgen när ja fick hoppa på en ponny.




Än så länge är det fortfarande fint väder här =) idag var det 20 grader dock lite vindigt men under veckan ska det bli varmare. Måste erkänna att det är underbart att o va här o inte i kalla Sverige.

puss


Kommentarer
Postat av: Bella

Faan va kul det såg uuut! Jag längtar SÅ mycket tills jag kommer till dig!! Love

2010-10-05 @ 15:27:58
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0