101019

faan ja vet att ja suger på att uppdatera men det är för det händer inte så där jätte mycke grejer i mitt liv..

I helgen va ja sjuk så det blev ganska lungt för min del, ja va i stallet o red lite, åkte även o titta när edouard tävlade en av sina hästar.

Annars på häst fronten har det väl inte hänt så där jätte mycket. Den andra hästen som ja ska provrida kom till stallet i söndags men ja har inte hunnit se den än. Min tränare berätta även att ja inte kommer att kunna rida den just nu då den är halt! vadå otur, men vem vet ja fattar ju inte så mycket va dom säger här så förhoppningsvis är allt missuppfattat hahaha

Tjejer!!! Boka biljetter NU om ni planerar att komma till min födelsedag, kostar endast 239 kr 

Nu ska ja försöka o röra på mitt "lilla" arsle. Tänkte åka till skogen o springa men tydligen är det nån strejk som pågår så vägen är avstängd. Franska människor älskar o strejka!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0