Min blogg...

är såå tråkig haha!

Jag är ingen fashionnista eller ridproffs!
Det ända ja skriver om är min enkla vardag.

Hur som helst har ja haft skola på morgongen, min sista lektion. Hädan efter blir det o plugga på egen hand. Sofie o Jonte här vilket är skit kul men just nu har dom dragit ner på stan medans ja ska laga lite lunch till oss.

Nu pågår det en musik jazz soul o reggae liknande festival här i nancy. Jonte o Sofie är så lyckliga som kan bli, plus att Alpha Blondy spelar imorgon, Hollllaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Bella

Men du skojjar!!!!! FAAAN va kuuuul! Hoppas ni har det bäst! Festa för mig med :P

2010-10-08 @ 11:03:10
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0