Då var..

första franska lektionen avklarad! Ja var jätte nervös innan ja skulle gå dit, men när ja väl satt inne i klassrummet kändes allt bra. De som hade lektionen med mig var ju inte direkt experter, vissa förstod en del o andra va som ja o hade noll koll. Läraren pratade i stort sett bara franska så ni kan ju tänka er hur ja såg ut, som ett stort frågetecken haha. Men ja kan väl säga att ja har iaf lärt mig o säga att ja är svensk. Får nog sätta mig ikväll o plugga.

Ja saknar er mina tjejor!


Avoir


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA jag kommer ihåg när vi skulle på våran första engelska lektion. HAHAHHAA jag skrattar bara jag tänker på det!!! Saknar diiiig!

2010-09-13 @ 21:43:46
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0