Det brinner..

i huset på andra sidan gatan. På väg hem från min powerwalk/vandra på stan runda ska ja gå över övergångs stället, står o fokuserar på att det ska bli grönt ljus så ja har inte ens en tanke om att titta runt omkring mig. När ja börjar gå över gatan tittar ja upp o där står 3 brandkårs bilar o en massa folk hahaha vadå inne i sin egna värld.



På stan gick ja in på New Yorker, för första gången.... hitta iaf ett par jätte fins skor som ja vill ha men köpte ju precis ett par likande i svart  för inte så länge sen, så icke sa nicke.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Anna, jag har letat efter exakt såna där skor typ skitlänge! De finns inte på New Yorker i norrköping :( Har du artikelnumret på dom tror du? :) Så jag kan ringa runt o höra! :) Skulle uppskattas! tack:)

2010-09-27 @ 15:16:37
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0