Det var så...

roligt o rida igår! Ja har inte ridit sedan maj o ja va så nevös när ja kom dit. Men alla va hjälpsamma trots att dom inte förstog mig o ja inte dom. Stallet  va ganska mysig dom hade 3 olika stall men det finaste va väl det som satt ihop med ridbanan som hade tak över sig, konstigt men väldigt praktiskt måste ja säga. I den gruppen som ja skulle rida med från början va full så ja fick rida i en annan där som inte va så där jätte duktiga. Jag är absoult inget ridproffs men ja kan faktist säga att ja va duktigast av alla de ja såg under dagen. jag är så glad att ja ridit för en sån bra tränare innan. Hur som helst fick ja rida på en häst som va stel som en planka hahah såg iaf ut som det när tjejen innan red, men han eller hon gick jätte fint när ja red, trots att det va så länge sen. Lektionen var helt självständig, man fick rida huur man ville o vilka övningar som helst. Ridläraren sa saker man behövde tänka på o till mig va den en tjej som snacka engelska som fick översetta. Ridläraren va nöjd med mig hon sa mest att ja skulle slappna av mer i höfterna för att komma ner djupare i sadeln, sen fick ja en tummen upp när lektionen va slut hahha. Men som sagt ska vi fortsätta kolla o leta o sen efter det ska ja bestäma mig vart ja ska rida.

Tyvärr har ja inga bilder ifrån när ja red men ja tog bild på tjejen innan som red på den hästen o så filmade ja ridbanan lite.

Bilden är inte så där jätte bra men det är den suddiga hästen.




Kommentarer
Postat av: Madde Swartling

Spännande! Och cool ridbana hehe. Lycka till med ridningen :)

2010-09-09 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0